To jest jeden z tych seriali które najchętniej wymazałabym z pamięci, żeby móc obejrzeć jeszcze raz :) 10/10
Jest do ściągnięcia z neta :)
Ja zawsze zachowuje to, co mi się bardzo podoba, bo wiem, że kiedyś chętnie do tego wrócę.
Nie nie, spoko, ja to rozumiem, tylko mam net z limitem, co prawda 50 GB, ale jednak limit, dlatego wolałbym, żeby ktoś mi to przetransferował i kumpel mi to zrobi. :)
Ale SoA obejrzałem bez problemu, nawet pomimo limitu. :P Ale rzadko oglądam coś z nowości drugi raz. Najwyżej Siekierezadę i komedie Barei.
Coś w tym jest, ja zacząłem drugi raz. Co prawda Jax w ostatnich odcinkach przegina moim zdaniem, ale trochę go rozumiem. Ogólnie, po Kompanii Braci, dawno nie trafiłem na taki świetny serial.
Siemanko :)
SOA to arcydzieło :) serial obejrzałem 2x w ciągu 5 miesięcy.
Jeżeli chodzi, o nie powtarzalność i dobry klimat - mimo odmiennych fabuł - gorąco polecam, seriale, które nie są powieleniem tych, które są/były na rynku .
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=615608 - serial o włoskiej mafii - 1 sezon mistrzostwo świata !
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=110259 - Luźny klimat, idzie się zakochać w postaci Ariego i Dramy. Wiele elementów fabuły zostały oparty o fakty z życia m.in. Marka Wahlberga. Johny- postać oparta na kuzynie, wcześnie wymienionego aktora.
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=696155 - różnie można spojrzeć na serial , ale jest klimat i dobry pomysł - oby 2 sezon był lepszy niż pierwszy.
Jeżeli, ktoś ma coś do polecenia - będę wdzięczny. W szczególności, jeżeli klimat, fabuła, tematyka, gra aktorska - będzie zbliżona do SOA.
Dzięki :)
A jak wypada całość, tj kolejne sezony ? Bo jednak 7 to sporo, teraz mam 4 odcinek pierwszego sezonu i jest zajefajnie, już znielubiłem parę osób a i kilka polubiłem. Nie spojleruj tylko :P
Dextera uważałem za świetny oprócz końcówki, da się obejrzeć to co lubię więc bardzo poproszę o opinię ;) Generalnie chodzi mi o to czy jest wzrost formy, czy ciągnięte na siłę.
Dwa pierwsze sezony były ok, ale jakoś nie mogę przebrnąć przez nudnawy trzeci sezon, czy w dalszych sezonach fabuła bardziej się rozkręca pod kątem akcji, czy dalej są takie ckliwe farmazony z problemami uczuciowymi długowłosego pedałka?
nie rozumiem tego zachwytu nad tym serialem, obejrzałem połowę 1 sezonu i wymiękłem, oni wszyscy to tacy twardziele że aż głowa mała, fatalnie dobrani aktorzy do ról, są mało wiarogodni jako twardziele :D
a sama fabuła jest dość oklepana, reszty nawet nie zamierzam dalej oglądać, nudny
No to chyba będę oglądał dalej, dobrnąłem już do końca 3 sezonu, ostatni odcinek był mniej więcej taki, jaki powinien być cały ten serial.
Dla mnie 3 sezon był naprawdę w porządku, a zakończenie świetne. Najnudniejsze były 5-6, wątek Tary, Gemmy, Wendy i jeszcze dzieci Jaxa był cholernie męczący i za długo trwał. Sezon 4 zdecydowanie najlepszy, zaraz po nim drugi.
Jest kilka lepszych oraz kilka dużo lepszych seriali od Synów Anarchii.
Twin Peaks, X-files, The wire, Sopranos, Breaking bad.
A są jeszcze Robin of Sherwood, Oz, Sześć stóp pod ziemią, Rzym, Gra o tron,
House of cards, Mad men, Detektyw, Fargo, Dexter (pierwsze 4 sezony są świetne), Utopia.
dokladnie , zaczalem 1 s ep 1 ipo 20 min wylaczylem , dno dna , glowny bohater kpina , facet o twarzycce dziecka a struga twardziela , i ta jego kurteczka ze skory , masakra , jak mozna sie podniecac tak slabym serialem , i porywnywac do bb ?? wszystkie ktore wymieniles plus duzo duzo wiecej np ozark ,ray donovan ect zjadaja ten serialik z koscmi !!
Widziałem Twin Peaks (1,5 sezonu), The Wire, Sopranos, Breaking Bad, Oz, Detektyw (1 sezon) , Fargo i Dextera. Tak samo lubię Oz i Dextera, a co do reszty są gorsze dla mnie, Sopranos i Breaking Bad nieznacznie. Wiesz, kwestia gustu. Ciekaw jestem, w jakim wieku udało Ci się obejrzeć 5 844 filmów? Ja obejrzałem 1250 prawie i już ciężko mi jakiś film godny uwagi dobrać, coś co mnie zaskoczy na plus.
Zgadzam się w pełni, też mam ochotę wymazać wszystko z pamięci i zacząć jeszcze raz! Zaczęłam ten serial z bardzo niskimi oczekiwaniami, i pierwszy sezon taki właśnie był, bardzo słaby jak dla mnie. Od drugiego sezonu zaczyna się przygoda tak fascynująca, że porwała mnie całkowicie. Został mi 7 sezon, ale już czuję, że będę tęsknić za tym klimatem, bohaterami i całą historią. Uwielbiam gangsterskie seriale, Synowie Anarchii nie są moim ulubionym gangsterskim ale są BARDZO wysoko :)
Po Twoim komentarzu bezsprzecznie zaczynam oglądać i zdaje sobie sprawę, w jak świetnej jestem pozycji, ze wciąż czekam z oglądnięciem tego serialu i nigdy go nie widzialem jeszcze :P Ja bym chciał to zrobić z Twin Peaks, wymazać z pamięci by móc odkryć go jeszcze raz ;) Pozdro!
znakomity. uważam podobnie - zarwałam ostatnie noce - oglądałam non stop - świetny serial - czym dalej tym lepiej - ostatni odcinek - płakałam jak opętana - domagam się więcej!
mógłby przeżyć to zderzenie z tirem... ? prawda? ;) ale z drugiej strony bardzo dobre zakończenie - pewnych sytuacji nie da się pogodzić. główna postać w tym serialu - mistrzostwo. przemiana, rozterki, bezwzględność - fajnie zagrana. z żalem wróciłam do nocy kiedy śpię... ;)
Świetne słowa. I wiesz co? Minęło jak dla mnie już tyle lat, że ta historia zatarła mi się w pamięci. Nie raz i nie siedem razy zdarzało mi się wracać do seriali czy filmów sprzed lat. Do dzieł które uwielbiałem. Nie raz też zdarzało się, że zostawalem przez nierozczarowany. W tym wypadku jednak czuje ze będzie dobrze. Dlatego zaraz odpalam od nowa. Żeby od nowa być częścią tej przygody.