tez mi się skojarzył z Cube
poza tym film świetny. Trzyma w napięciu Fajne efekty i fajna ruda wampirzyca ㋡
Cube przy tym shicie to arcydzieło , szczególnie 1sza część, kiedy było to nowością w kinematografii. Ten oceniłem na 3 lub 4, Cube bym dał 7
Przed paroma tygodniami była średnia 4coś. Dzisiaj już ponad 6. Cube i piła w jednym powiadacie, to Polski tytuł powinien brzmieć "Kupiła".
Kupiłę trudno przebić, ale znając ludzi od tłumaczeń to pewnie wymyśliliby coś w stylu: "Sześcian: Piła"
Bez przesady. Do momentu wejścia do pokoju sali operacyjnej film trzyma poziom. Potem faktycznie słabo, ale 4?
Już sam dobór postaci to był absurd. Z każdą chwilą rósł poziom głupoty, a histeryczna reakcja bohaterki po dotarciu na miejsce wydarzeń z policją, była żenująca. Aktorstwo drętwe, emocje sztuczne, a scen typu: prawie spadający w przepaść facet, który rzuca wtedy żarcik, już nawet nie wypada komentować. Mnie w tym filmie nic nie zaskoczyło, nic nie wzbudziło większych emocji. Nawet końcówka na maksa przewidywalna.
Może to kwestia tego, że oglądałem wiele filmów z podobnymi "zwrotami akcji" i fabułą.
Wygląda jak próba stworzenia nowej Piły. Po ostatniej pile, wcale się nie dziwię. Lecz, mimo dobrych momentów, nie było tam nic ciekawego do zapamiętania. Pewne po tygodniu, jak nie wcześniej, zapomnę o tym filmie. Z Cubem nie będę porównywał, bo mi osobiście ten film się podobał. Nie twierdzę, że to kiepski film, ale też nie dobry. Taki przeciętny, a żeby sobie coś obejrzeć na wieczór.
Mam pytanie a oglądasz dużo aktualnych (2010-2019) filmów, to który horror/thriller byś polecił? Wymień 3, bo dla mnie ten bym na pewno w pierwszej 6
"Obecność" -cała seria do polecenia, ale pewnie widziałeś.
"Uciekaj!"-ciekawy pomysł.
"Rytuał"-dla samego Hopkinsa warto.
"Sinister"-klasyczny horror.
"Ciche miejsce"-do oglądania w absolutnej ciszy i ciemności.
"Zbaw nas ode złego"- sam temat banalny, postacie również, ale film dobrze zrobiony.
"Coś za mną chodzi"-ładnie wymyślone i może na dłużej zostać w głowie.
"Bone Tomahawk"-połączenie horroru i westernu.
"Łowca Trolli"-serio, to jest film o Trollach.
"Opiekunka"-horror z humorystycznym podejściem.
"Circle"-coś bardziej psychologicznego. Brak fajerwerków i wybuchów, ale niezła gra aktorska i trzyma w napięciu.
Miało być 3, ale to są tytuły, które mogę Ci polecić.
widziałem wszystkie oprócz opiekunki (angielski tytuł "While the Children Sleep"?), łowcą trolli i bone tomahawk, który wygląda bardzo zachęcająco, musze nadrobić :)
p.s
obecność uwielbiam!
Tytuł to "The Babysitter". To taki lekki film raczej.
Obecność to najwyższa półka jeśli mowa o horrorach. Ja i tak nie oglądam zbyt wiele filmów w tej tematyce. W sumie interesują mnie najlepsze. "Łowca Trolli" i "Bone Tomahawk" mogłeś nie oglądać bo są bardziej niszowe. Sam chyba przypadkiem na nie trafiłem.
Pozdrawiam.
"Wind River" , "Serenity" z 2018r. , "Den Skyldige" Duńskie kino ale świetny film. Na razie tyle pamiętam z tych ciekawych co ostatnio oglądałem.
Lubie lody truskawkowe i musztarde. Ciekawe jak smakuja lody truskawkowe polane musztarda. Rozwolnienie murowane?
Prawda,ocena stanowczo zaniżona.Film od początku ogląda się z zaciekawieniem,fajny pomysł na pułapki,efekty dobre.Widz może się zastanawiać kto przeżyje,a kto w jakim momencie i w jaki sposób zginie.Dużo osób narzeka na końcówkę filmu,a mi się za to ta akcja symulatory lotu samolotu podobała,od razu skojarzyła mi się z akcją filmu,Oszukać przeznaczenie ;).
Słaba wersja Cuba. Pięciu baranów zamarza a jeden przy nich odpala papierosa zapalniczką... wszyscy nadal marzną bo mają jedną kurtkę, Amerykańska logika...